• 14.04.14, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dietmar Dahmen: Meie senised kogemused ei tööta enam. Need on kogemused maailmast, mida enam ei eksisteeri.

Intervjuu loovstrateegi, visionääri ja 22. aprillil toimuva Eesti e-kaubanduse Aastakonverentsi peaesineja Dietmar Dahmeniga.
Dietmar Dahmen kutsub ennast loovstrateegiks, visionääriks ja tuleviku teadjaks. Tal on üle 20 aasta kogemusi reklaaminduse alal olles töötanud Hamburgis, Los Angeleses, Münchenis, New Yorgis ja Viinis. Dietmar alustas strateegilise planeerijana, tänaseks on temast saanud kõrgelt hinnatud loomeinimene. Ta on olnud pealoovjuht BBDO-s ja praegu töötab loovkonsultandina uusimate turundus –ja digitaalsete lahenduste ja trendidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele