• 25.02.14, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT: võitlus käib mobiilse andmeside turul

19. veebruari Best Marketing Club oli varakult välja müüdud.  EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson andis ülevaate Eesti mobiilsideturu arengutest aastatel 2007-2013 ning väljakutsetest, mida see turuosalistele kaasa on toonud. EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis, kuidas EMT bränd liidripositsiooni hoiab ning millised ülesanded on laual EMT turundustubades. Klubihommikul osalejate ringis olid ka mõlema konkurendi tippjuhid: Elisa Eestit esindas Sami Seppänen ja Tele2 Eestit Argo Virkebau. Loe kokkuvõtet räägitust!
EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson andis ülevaate Eesti mobiilsideturu arengutest aastatel 2007-2013 ning väljakutsetest, mida see turuosalistele ja eeskätt nende turundustiimidele kaasa on toonud. EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis lähemalt, kuidas EMT bränd liidripositsiooni hoiab ning millised ülesanded on laual EMT turundustubades.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele