Autor: Silja Oja • 25. veebruar 2014
Ainult tellijatele

EMT: võitlus käib mobiilse andmeside turul

19. veebruari Best Marketing Club oli varakult välja müüdud.  EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson andis ülevaate Eesti mobiilsideturu arengutest aastatel 2007-2013 ning väljakutsetest, mida see turuosalistele kaasa on toonud. EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis, kuidas EMT bränd liidripositsiooni hoiab ning millised ülesanded on laual EMT turundustubades. Klubihommikul osalejate ringis olid ka mõlema konkurendi tippjuhid: Elisa Eestit esindas Sami Seppänen ja Tele2 Eestit Argo Virkebau. Loe kokkuvõtet räägitust!

EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson andis ülevaate Eesti mobiilsideturu arengutest aastatel 2007-2013 ning väljakutsetest, mida see turuosalistele ja eeskätt nende turundustiimidele kaasa on toonud. EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis lähemalt, kuidas EMT bränd liidripositsiooni hoiab ning millised ülesanded on laual EMT turundustubades.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700