Silja Oja • 17. veebruar 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: RSA Kindlustuse teistmoodi kampaania „Hea tegu liikluses“

Kampaania eesmärk oli edendada liiklusviisakust, vältides tüüpiliste hoiatavate teavituskampaaniate stiili, mis on tihti hirmutavad ja õpetavad. Kommenteerib kampaania välja töötanud loovagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson.

2013. aasta lõpus viis RSA Kindlustus läbi turundus- ja reklaamikampaania „Hea tegu liikluses“, mis astus tavapärastest vormidest välja ja tõestas, et turunduskampaania võib tuua samaaegselt kasu ettevõttele ja pakkuda klientidele midagi enamat kui vaid müügisõnumit. Antud juhul mõtte- ja diskussiooniainet, kuidas arendada liiklusviisakust ning tuletada inimestele meelde mõistliku liikluskäitumise reegleid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com