Autor: Silja Oja • 17. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: RSA Kindlustuse teistmoodi kampaania „Hea tegu liikluses“

Kampaania eesmärk oli edendada liiklusviisakust, vältides tüüpiliste hoiatavate teavituskampaaniate stiili, mis on tihti hirmutavad ja õpetavad. Kommenteerib kampaania välja töötanud loovagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson.

2013. aasta lõpus viis RSA Kindlustus läbi turundus- ja reklaamikampaania „Hea tegu liikluses“, mis astus tavapärastest vormidest välja ja tõestas, et turunduskampaania võib tuua samaaegselt kasu ettevõttele ja pakkuda klientidele midagi enamat kui vaid müügisõnumit. Antud juhul mõtte- ja diskussiooniainet, kuidas arendada liiklusviisakust ning tuletada inimestele meelde mõistliku liikluskäitumise reegleid.

liiklusraevu väljaelamiseks. Eeskujuliku parkimise eest jagati „parkimiskiituseid“ koos maiusega, mis vastandusid tavapärastele parkimistrahvidele. Roosas vormirõivas „politseinikud“ aga kiitsid ja premeerisid korralikku liiklejat.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700