• 17.02.14, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: RSA Kindlustuse teistmoodi kampaania „Hea tegu liikluses“

Kampaania eesmärk oli edendada liiklusviisakust, vältides tüüpiliste hoiatavate teavituskampaaniate stiili, mis on tihti hirmutavad ja õpetavad. Kommenteerib kampaania välja töötanud loovagentuuri Utopia loovjuht Alvar Jaakson.
2013. aasta lõpus viis RSA Kindlustus läbi turundus- ja reklaamikampaania „Hea tegu liikluses“, mis astus tavapärastest vormidest välja ja tõestas, et turunduskampaania võib tuua samaaegselt kasu ettevõttele ja pakkuda klientidele midagi enamat kui vaid müügisõnumit. Antud juhul mõtte- ja diskussiooniainet, kuidas arendada liiklusviisakust ning tuletada inimestele meelde mõistliku liikluskäitumise reegleid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele