Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. ARVAMUS: Janika Ritson: Turundustegu 2013 oli Robbie Williamsi kontsert
"Kontsertsalvestuse ja selle laia leviku taga oli mitmete aastate pikkune ettevalmistustöö ja kindlasti ka heade juhuste kokkulangevus, mis aitasid tele- ja kinoekraanide vahendusel Eesti riigi ja meie taasiseseisvumispäeva miljonite vaatajateni viia." - Estraveli turundusdirektor Janika Ritson.
Tulenevalt ametist on kõige enam meelde jäänud turismivaldkonnaga seotud kampaaniad. Tore on tõdeda, et selles sektoris oli lõppenud aastal mitmeid positiivselt silma paistnud lahendusi, millega seotud nii EAS kui ka ettevõtted.
Kui 2012. aasta edulugudele mõeldes eristus tugevalt Lennusadama avamine nii suure positiivse uudise kui ka turundusliku eduloona, siis möödunud aastast tooksin erilise julguse ja hea teostuse tõttu parimana esile Robbie Williamsi meeskonnaga koostöös tehtud Eesti riigi turundamise kampaania sihtturgudel.