11. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ARVAMUS: Janika Ritson: Turundustegu 2013 oli Robbie Williamsi kontsert

"Kontsertsalvestuse ja selle laia leviku taga oli mitmete aastate pikkune ettevalmistustöö ja kindlasti ka heade juhuste kokkulangevus, mis aitasid tele- ja kinoekraanide vahendusel Eesti riigi ja meie taasiseseisvumispäeva miljonite vaatajateni viia." - Estraveli turundusdirektor Janika Ritson.

Tulenevalt ametist on kõige enam meelde jäänud turismivaldkonnaga seotud kampaaniad. Tore on tõdeda, et selles sektoris oli lõppenud aastal mitmeid positiivselt silma paistnud lahendusi, millega seotud nii EAS kui ka ettevõtted.

Kui  2012. aasta edulugudele mõeldes eristus tugevalt Lennusadama avamine nii suure positiivse uudise kui ka turundusliku eduloona, siis möödunud aastast tooksin erilise julguse ja hea teostuse tõttu parimana esile Robbie Williamsi meeskonnaga koostöös tehtud Eesti riigi turundamise kampaania sihtturgudel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700