• 10.02.14, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS: Hando Sinisalu: Tulevikus hakkab järjest rohkem tarbijaid viima oma raha välismaa e-poodidesse

Minu enda kui tarbija jaoks oli 2013. aasta märgiline selle poolest, et märkimisväärse osa minu kulutustest moodustasid välisriikidest ostetud e-teenused. Prognoosin, et tulevikus hakkab järjest rohkem tarbijaid viima oma raha välismaa e-poodidesse. See on Eesti tootearendajatele ja turundajatele väga suur väljakutse, kirjutab Best Marketing Internationali juhataja Hando Sinisalu.
Kuna turundus on muutunud täpsemini sihituks, siis paljud kampaaniad, mis pole minusuguste sihtrühmale mõeldud, jäävadki märkamatuks. Seepärast ootan suure huviga Aasta Turundustegu konkursitöid, et saada ülevaade eelmisel aastal tehtust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele