Töö eesmärgiks on Eesti Meremuuseumi kui huvitava ja põneva muuseumi kuvandi edasiarendamine ning muuseumi kommunikatsiooni-, turundus- ja müügitegevuse juhtimine nii Eestis kui ka lähiriikides. Kandideerimise tähaeg on 30. jaanuar.
Eesti Meremuuseum oma unikaalsete näituste ja kogudega, erinevaid tegelusvõimalusi pakkuvate välialadega ja kohvikuga MARU on Eesti üks suurimatest muuseumidest. Meie tegutsemismõtteks on kasvatada inimeste teadmisi, austust ning armastust mere vastu ning olla rahvusvaheliselt arvestatav ja usaldusväärne partner uurimis- ja teadusasutustele mereajaloo teemadel.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“