Töö eesmärgiks on Eesti Meremuuseumi kui huvitava ja põneva muuseumi kuvandi edasiarendamine ning muuseumi kommunikatsiooni-, turundus- ja müügitegevuse juhtimine nii Eestis kui ka lähiriikides. Kandideerimise tähaeg on 30. jaanuar.
Eesti Meremuuseum oma unikaalsete näituste ja kogudega, erinevaid tegelusvõimalusi pakkuvate välialadega ja kohvikuga MARU on Eesti üks suurimatest muuseumidest. Meie tegutsemismõtteks on kasvatada inimeste teadmisi, austust ning armastust mere vastu ning olla rahvusvaheliselt arvestatav ja usaldusväärne partner uurimis- ja teadusasutustele mereajaloo teemadel.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?