• 13.01.14, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ei tasu oodata, et talendid ise tulevad ja uksele koputavad

"Personalivaldkond lausa karjub muutuste järele, sest vanaviisi enam jätkata ei saa," väidab 30. jaanuaril Äripäeva personalitöö aastakonverentsil esinev Taani visionäär ja juhtimiskonsultant Anders Midtgaard. "Töökuulutused on igavad, standardsed. Värbajad veavad inimesi läbi tüütute värbamisprotseduuride üksnes selleks, et lõpuks aru saada, et leidsid vale inimese. Samas on ka CV-d sarnased ning vahel hullemad kui telefoniraamatu lugemine."
Jaanuari lõpus Tallinnas peetaval Äripäeva personalitöö aastakonverentsil esinev Taani visionäär ja juhtimiskonsultant Anders Midtgaard oskab aidata firmadel end tööotsijate silmis atraktiivsemaks muuta. Peale põhitöö Taanis näitleja ja muusikuna tegutsev Midtgaard tunnistab, et personalivaldkond lausa karjub muutuste järele, sest vanaviisi enam jätkata ei saa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele