• 17.12.13, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kontrolli, kellele ja miks su reklaami näidatakse

Viimasel aastal on kasvanud internetikasutajate hulk, kelle brauseris peitub pahavara, mis jälgib kasutaja tegevusi ja kuvab internetikeskkondadesse pahavara haldaja poolt lisatud sisu.
Millega tegu ja kuidas see mõjutab turundajaid?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele