Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika: Moetarbija on muutunud ratsionaalsemaks
"Toitu ostes uurib klient hoolikalt pakendilt koostisosi, sama on juhtunud ka rõivamaailmas. Klient uurib, mida ostab. E-keskkonnad on toonud kaasa tugeva hinnasurve. Klient otsib väärtust kvaliteedis, disainis ja multifunktsionaalsuses. Emotsiooniostud hakkavad minevikku jääma," rääkis Best Marketingile antud intervjuus Baltika turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
Kuidas on sinust Baltika turundusosakonna juht saanud? Millised on su tööülesanded?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]