• 16.12.13, 12:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika: Moetarbija on muutunud ratsionaalsemaks

"Toitu ostes uurib klient hoolikalt pakendilt koostisosi, sama on juhtunud ka rõivamaailmas. Klient uurib, mida ostab. E-keskkonnad on toonud kaasa tugeva hinnasurve. Klient otsib väärtust kvaliteedis, disainis ja multifunktsionaalsuses. Emotsiooniostud hakkavad minevikku jääma," rääkis Best Marketingile antud intervjuus Baltika turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
Kuidas on sinust Baltika turundusosakonna juht saanud? Millised on su tööülesanded?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele