Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika: Moetarbija on muutunud ratsionaalsemaks
"Toitu ostes uurib klient hoolikalt pakendilt koostisosi, sama on juhtunud ka rõivamaailmas. Klient uurib, mida ostab. E-keskkonnad on toonud kaasa tugeva hinnasurve. Klient otsib väärtust kvaliteedis, disainis ja multifunktsionaalsuses. Emotsiooniostud hakkavad minevikku jääma," rääkis Best Marketingile antud intervjuus Baltika turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
Kuidas on sinust Baltika turundusosakonna juht saanud? Millised on su tööülesanded?
Mul on teiste turundajatega võrreldes erinev taust. Olen 100% moekeskkonnas üles kasvanud. Natuke aega õppisin Tartus, siis tulin EKAsse, lisaks täiendasin end Tallinna Ülikoolis ja EBSs turundamise alal. Projektijuhtimisomadused on tulnud kümne aasta pikkusest show’de korraldamisest – näiteks ERKI moeshow, Tallinn Fashion Week. Töötasin aastaid Skandinaavia moe PR ettevõttes Polhem, lansseerides Eestis Marks & Spenceri, Lindexi flagship kontseptsiooni ning tehes moekommunikatsiooni teistele moe- ja ilubrändidele. Minu kokkupuude rahvusvaheliste brändidega ja retail brändinguga saigi sealt alguse.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.