Autor: Silja Oja • 3. detsember 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google: eestlased teevad enne ostu põhjalikku uurimistööd

Eesti kaasati Google’i uuringusse esimest korda ning küsitluses osales rohkem kui 2000 internetikasutajat.

Eesti kaasati Google’i uuringusse esimest korda ning küsitluses osales rohkem kui 2000 internetikasutajat.

Google’i Baltikumi ärisuuna arendusjuht Vytautas Kubilius märkis, et Eestis on internetil ostuotsuste tegemisel väga suur roll. „Kõikide kategooriate lõikes tegi 73% eestlastest ostueelseid uuringuid internetis, mis on kõrgem tulemus kui Ühendkuningriikides, kus vastav näitaja on 69%. 42% eestlastest uuris tooteid ja teenuseid Internetis enne tavakaubandusvõrgust ostu sooritamist. Ühendkuningriigis on vastav näitaja 29%. See näitab selgelt, kui oluline on Eesti ettevõtete jaoks tugev esindatus internetis, kui nad tahavad jõuda tarbijani ja pakkuda neile toote või teenuse kohta teavet," rääkis Kubilius.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700