Ainult tellijatele
2. detsember 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ARVAMUS: Aeg muutusteks

"Eesti reklaami- ja meediatööstuses tegutsejaid pitsitab tõik, et agentuuridel pole tippjuhtidele sageli enam suurt midagi öelda. Möödas on ajad, kui agentuuri loov- või tegevjuhi sorav jutt ja ekstravagantsed ideed ettevõtte juhi ära hullutasid – juhid oskavad täna küsida teistsuguseid küsimusi kui aastaid tagasi, aga agentuurid ei oska nendele vastata," väidab Idea Groupi partner Mark Eikner.

Aastaid tagasi levis Eesti tippjuhtide seas paradigma, mida ikka ja jälle väikse muige saatel tsiteeriti: “Tean, et pool meie reklaami- ja turunduseelarvest on raisatud raha, ainult et ma ei tea, kumb pool. Seepärast ongi meil vaja turundust, kes sellele küsimusele vastust otsiks.” Eelmisel kümnendil selline strateegia töötas, täna enam mitte. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700