23. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uus klientide profileerimise rakendus SmartADilt

SmartAD on töötanud välja uue rakenduse – „Look-alike“ profileerimine ehk klientide profileerimine nende digitaalse jalajälje põhjal. Praeguseks on rakendusega liitunud 12 ettevõtet. „Look-alike“ profiili põhjal läbiviidud kampaaniate tulemused on olnud üllatavalt positiivsed. Näiteks kasvas Studio Moderna’l ROI pea 2x. SmartAD pakub kõikidele sel aastal liitunutele järgmise aasta jooksul „Look-alike“ profileerimist tasuta! Loe edasi..

Turundajad on läbi aegade alustanud oma strateegiate ülesehitamist kahest küsimusest:

1) Mis on meie turunduslik eesmärk? (nt. turuosa kasv; lisandunud uued kliendid; brändi tuntuse kasv jne)

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700