• 23.10.13, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus klientide profileerimise rakendus SmartADilt

SmartAD on töötanud välja uue rakenduse – „Look-alike“ profileerimine ehk klientide profileerimine nende digitaalse jalajälje põhjal. Praeguseks on rakendusega liitunud 12 ettevõtet. „Look-alike“ profiili põhjal läbiviidud kampaaniate tulemused on olnud üllatavalt positiivsed. Näiteks kasvas Studio Moderna’l ROI pea 2x. SmartAD pakub kõikidele sel aastal liitunutele järgmise aasta jooksul „Look-alike“ profileerimist tasuta! Loe edasi..
Turundajad on läbi aegade alustanud oma strateegiate ülesehitamist kahest küsimusest:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele