22. oktoober 2013
Ainult tellijatele

Golden Drumil olid edukad rajud Balkani kampaaniad

Age McCanni poolt Kredexile tehtud välireklaam tõi Eestisse Golden Drum 2013 Grand Prix. Siinkohal ülevaade ka teistest konkursil Grand Prix võitnud töödest ja intervjuu Age McCanni copywriteri Ahto Aaremäega.

Sloveenias toimunud Uue Euroopa (Kesk- ja Ida-Euroopa) reklaamifestivalil Golden Drum osales seekord 1395 tööd 26-st riigist. Järgnevalt ülevaade erinevates kategooriates Grand Prix võitnud töödest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700