Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Drumil olid edukad rajud Balkani kampaaniad
Age McCanni poolt Kredexile tehtud välireklaam tõi Eestisse Golden Drum 2013 Grand Prix. Siinkohal ülevaade ka teistest konkursil Grand Prix võitnud töödest ja intervjuu Age McCanni copywriteri Ahto Aaremäega.
Sloveenias toimunud Uue Euroopa (Kesk- ja Ida-Euroopa) reklaamifestivalil Golden Drum osales seekord 1395 tööd 26-st riigist. Järgnevalt ülevaade erinevates kategooriates Grand Prix võitnud töödest.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.