Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Age McCann võitis Golden Drumil Grand Prix
Age McCann võitis Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaimal reklaamifestivalil Golden Drum 2013 välireklaami kategoorias Grand Prix. Ükski Eesti loovagentuur ei ole varem nii kõrge auhinnani küündinud. Kõrge tunnustuse tõi KredEx’i korterelamute renoveerimistoetuse reklaam.
Tegemist on esmakordse Eesti agentuuri Grand Prix võiduga Golden Drum festivalil. KredEx’i korterelamute renoveerimistoetuse reklaam demonstreeris elamu soojakadu innovaatilisel ning käegakatsutaval viisil – välireklaamid olid konkreetsete majade üks-ühele suuruses termopildid, millelt oli näha, kuidas soojus kaob. Tutvu Grand Prix võitnud tööga SIIN.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]