• 15.10.13, 17:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Age McCann võitis Golden Drumil Grand Prix

Age McCann võitis Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaimal reklaamifestivalil Golden Drum 2013 välireklaami kategoorias Grand Prix. Ükski Eesti loovagentuur ei ole varem nii kõrge auhinnani küündinud. Kõrge tunnustuse tõi KredEx’i korterelamute renoveerimistoetuse reklaam.
Tegemist on esmakordse Eesti agentuuri Grand Prix võiduga Golden Drum festivalil. KredEx’i korterelamute renoveerimistoetuse reklaam demonstreeris elamu soojakadu innovaatilisel ning käegakatsutaval viisil – välireklaamid olid konkreetsete majade üks-ühele suuruses termopildid, millelt oli näha, kuidas soojus kaob. Tutvu Grand Prix võitnud tööga SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele