4. oktoober 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kui palju sa maksad?

Kui sa kauba või teenuse eest maksma ei pea, siis sa oled ise kaup. Ja selles, et sa oled reklaamitellijate jaoks kaup, pole iseenesest midagi kummalist ega isegi mitte halba. Aga olukorras, kus sul endal pole õrna aimugi palju sa maksad, käiakse sinuga reeglina väga meelevaldselt ringi. Kas sa oled näiteks kunagi püüdnud ära lugeda, mitut reklaami sulle Delfis ja Postimehe veebis korraga näidata üritatakse? Smart AD kaasasutaja Priit Kivinurm osustas antud teemal sõna võtta. Loe edasi...

Tõenäoliselt sa tead kui palju maksab poes piim ja kui palju tuleb sul maksta juuksurile oma soengu eest. Aga ma olen üsna kindel, et sul pole õrna aimugi kui palju sa ise maksad. Tõsi, sul on küll võimalus välja arvutada kui palju sa lähed maksma oma tööandjale, aga tema pole sugugi ainus, kes on nõus sinu eest märkimisväärselt maksma.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com