Ainult tellijatele
4. oktoober 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui palju sa maksad?

Kui sa kauba või teenuse eest maksma ei pea, siis sa oled ise kaup. Ja selles, et sa oled reklaamitellijate jaoks kaup, pole iseenesest midagi kummalist ega isegi mitte halba. Aga olukorras, kus sul endal pole õrna aimugi palju sa maksad, käiakse sinuga reeglina väga meelevaldselt ringi. Kas sa oled näiteks kunagi püüdnud ära lugeda, mitut reklaami sulle Delfis ja Postimehe veebis korraga näidata üritatakse? Smart AD kaasasutaja Priit Kivinurm osustas antud teemal sõna võtta. Loe edasi...

Tõenäoliselt sa tead kui palju maksab poes piim ja kui palju tuleb sul maksta juuksurile oma soengu eest. Aga ma olen üsna kindel, et sul pole õrna aimugi kui palju sa ise maksad. Tõsi, sul on küll võimalus välja arvutada kui palju sa lähed maksma oma tööandjale, aga tema pole sugugi ainus, kes on nõus sinu eest märkimisväärselt maksma.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700