Tõenäoliselt sa tead kui palju maksab poes piim ja kui palju tuleb sul maksta juuksurile oma soengu eest. Aga ma olen üsna kindel, et sul pole õrna aimugi kui palju sa ise maksad. Tõsi, sul on küll võimalus välja arvutada kui palju sa lähed maksma oma tööandjale, aga tema pole sugugi ainus, kes on nõus sinu eest märkimisväärselt maksma.
Ehk oled sa siiski kuulnud väidet, et kui sa kauba või teenuse eest maksma ei pea, siis sa oled ise kaup. Jah, sinuga kaubeldakse kui kaubaga iga jumala päev. Ja selles, et sa oled reklaamitellijate jaoks kaup, pole iseenesest midagi kummalist ega isegi mitte halba. See pole isegi oma olemuselt uue aja nähtus. Küll aga võib internetiajastu nähtuseks pidada asjaolu, et sul endal pole tõenäoliselt õrna aimugi kui palju sa maksad. Teatava pingutuse juures suudad sa parimal juhul tuvastada vaid need reklaamitellijad, kes on põhimõtteliselt nõus sinu eest maksma.