• 04.10.13, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui palju sa maksad?

Kui sa kauba või teenuse eest maksma ei pea, siis sa oled ise kaup. Ja selles, et sa oled reklaamitellijate jaoks kaup, pole iseenesest midagi kummalist ega isegi mitte halba. Aga olukorras, kus sul endal pole õrna aimugi palju sa maksad, käiakse sinuga reeglina väga meelevaldselt ringi. Kas sa oled näiteks kunagi püüdnud ära lugeda, mitut reklaami sulle Delfis ja Postimehe veebis korraga näidata üritatakse? Smart AD kaasasutaja Priit Kivinurm osustas antud teemal sõna võtta. Loe edasi...
Tõenäoliselt sa tead kui palju maksab poes piim ja kui palju tuleb sul maksta juuksurile oma soengu eest. Aga ma olen üsna kindel, et sul pole õrna aimugi kui palju sa ise maksad. Tõsi, sul on küll võimalus välja arvutada kui palju sa lähed maksma oma tööandjale, aga tema pole sugugi ainus, kes on nõus sinu eest märkimisväärselt maksma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele