Möödunud neljapäeval tutvustas Idea Group konverentsil „Tähendusrikkad brändid“ sel kevadel kõigis Balti riikides läbiviidud uuringu Meaningful Brands tulemusi. Selgus, et mida arenenum riik, seda vähem on inimesed brändidesse kiindunud. Lähemalt räägib Idea Group Eesti juht Eha Talvist. Vaata ka fotogaleriid!
Idea Group Eesti juhi Eha Talvisti sõnul on brändide arendamisel oluline tähendusrikkuse loomine. „Enam ei piisa ainult sellest, kui bränd eristub konkurentidest. Tarbijatele on oluline, kuidas üks või teine bränd parandab üksikindiviidi ja kogu ühiskonna heaolu ning pakub käegakatsutavat positiivset mõju inimesele ja keskkonnale. Need on kaks peamist tingimust, mis teevad brändi inimestele tähendusrikkaks.“
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025