Autor: Silja Oja • 24. mai 2013
Ainult tellijatele

Kaubamaja Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: "Keep it simple, stupid"

Tallinna Kaubamaja kontserni Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: Keep It Stupid Simple. Partnerprogrammi uuendamisest rääkis 22. mai Best Marketing Club hommikuseminaril Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. Partnerprogrammi õppetund: ka kõige lihtsamast muudatusest aru saamine võtab aega ning tegelik kommunikatsioon toimub kassades.

Täna on Kaubamajal 590 000 kehtivat Partnerkaarti ja üle 90% neist aktiivses kasutuses (mitte küll iga nädal, aga aasta lõikes - passiivseid kaardiomanikke peaaegu et ei ole). 62% kaartidest on naiste omanduses ja kasvab noorte osakaal, 54% kaardiomanikest elab Harjumaal.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700