Autor: Silja Oja • 24. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubamaja Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: "Keep it simple, stupid"

Tallinna Kaubamaja kontserni Partnerprogrammi uuendamisel lähtuti KISS põhimõttest: Keep It Stupid Simple. Partnerprogrammi uuendamisest rääkis 22. mai Best Marketing Club hommikuseminaril Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. Partnerprogrammi õppetund: ka kõige lihtsamast muudatusest aru saamine võtab aega ning tegelik kommunikatsioon toimub kassades.

Täna on Kaubamajal 590 000 kehtivat Partnerkaarti ja üle 90% neist aktiivses kasutuses (mitte küll iga nädal, aga aasta lõikes - passiivseid kaardiomanikke peaaegu et ei ole). 62% kaartidest on naiste omanduses ja kasvab noorte osakaal, 54% kaardiomanikest elab Harjumaal.

Partnerprogramm on uuendatud Tesco ja Nectari lojaalsusprogrammide eeskujul. Uue boonusprogrammi väljatöötamiseks kaasati ka väliskonsultant Tescost.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700