• 17.04.13, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digižürii esimehe Meelis Villi retsept Kuldmuna võitmiseks

"Kui tahad skoorida veebide ja rakenduste kategoorias, vali oma agentuuriks OKIA, Vigvam, Velvet, Division Interactive või Fraktal. Kampaaniate puhul Goal, Taevas või Motive," soovitab Kuldmuna 2013 digižürii esimees Meelis Vill. Samuti on mõttekas tööde esitamisele aega kulutada.
Kuldmunal auhinnatavad tööd peaksid olla konkursist konkursini, mitte astrologilise aasta järgi. See on mu kõige radikaalsem idee kuldmuna kohta. Möödunud aasta jaanuaris valminud projektid on tegijaile endile nii ebahuvitavaks ning moraalselt vanaks muutunud, et ei raatsita neid enam Kuldmunale esitada. Samas on 2013. aasta alguses loodud asjad aktuaalsed, moodsad ja värsked. Nii saaks võitlusesse kaasata ka noori firmasid, kellel pole pikka ajalugu seljataga.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele