Autor: Silja Oja • 17. aprill 2013
Ainult tellijatele

Digižürii esimehe Meelis Villi retsept Kuldmuna võitmiseks

"Kui tahad skoorida veebide ja rakenduste kategoorias, vali oma agentuuriks OKIA, Vigvam, Velvet, Division Interactive või Fraktal. Kampaaniate puhul Goal, Taevas või Motive," soovitab Kuldmuna 2013 digižürii esimees Meelis Vill. Samuti on mõttekas tööde esitamisele aega kulutada.

Kuldmunal auhinnatavad tööd peaksid olla konkursist konkursini, mitte astrologilise aasta järgi. See on mu kõige radikaalsem idee kuldmuna kohta. Möödunud aasta jaanuaris valminud projektid on tegijaile endile nii ebahuvitavaks ning moraalselt vanaks muutunud, et ei raatsita neid enam Kuldmunale esitada. Samas on 2013. aasta alguses loodud asjad aktuaalsed, moodsad ja värsked. Nii saaks võitlusesse kaasata ka noori firmasid, kellel pole pikka ajalugu seljataga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700