• 15.04.13, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pane meedia kihama!

Kui julged ja soovid olla Eesti esimene meediaprodutsent, kes tunneb parimal tasemel turunduskampaaniate hingeelu, oled meediaagentuuri Initiative partnerite ringi vägagi teretulnud. Kui turunduskogemust napib, ent huvi reklaaminduse vastu suur ja Excel viie parima sõbra seas, on sul võimalus oma teekonda alustada hinnatud meediaplaneerijana. Kandideerimise tähtaeg on 26. aprill.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele