• 10.04.13, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ka suurfirmal on võimalik kliendiga Facebookis isiklikult suhelda

 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia teemalise Best Practice konverentsi eel uurisime kahelt esinejalt, millest nende ettekannetes täpsemalt juttu tuleb. "Jaanuarikuine rike oli Elioni ajaloos esimene nii suur juhtum, kus ka sotsiaalmeedia oli oluline kommunikatsioonikanal. Täna ei ole Elionil kiiremat kommunikatsioonikanalit kui Facebook," ütleb Elioni kliendisuhete juht Kai-Riin Saluste. "Üha rohkem inimesi avaldab kuriteokahtluste kohta infot oma isiklikul Facebooki seinal. Vahel kiputakse ära unustama, mis on süütuse presumptsioon," räägib Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.
"Pigem kasutada üht sotsiaalmeedia kanalit hästi, kui olla kõigis poolikult esindatud,“ ütleb Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele