Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Turundusest ja brändiloomest kolme pilgu läbi
Veebruari lõpus toimus Tallinnas Briti-Eesti Kaubanduskoja (BECC) äriseminar, mille läbiv teema oli turundus ja brändiloome. Artikkel on kirjutatud toimunud seminari põhjal ning vaatleb lühidalt kolme vaatenurka – neuroturundust, brändide juriidilisi aspekte ja eksporti.
Heidi Reinson, TNS Emor – „Neuroturundus ja -kommunikatsioon on üha olulisemaks saamas“
Kuigi me ei soovi endale seda tunnistada, teeme me palju ostuotsuseid alateadvuslikult ja erinevad emotsioonid mängivad meie elus suurt rolli.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.