8. aprill 2013
Ainult tellijatele

Turundusest ja brändiloomest kolme pilgu läbi

Veebruari lõpus toimus Tallinnas Briti-Eesti Kaubanduskoja (BECC) äriseminar, mille läbiv teema oli turundus ja brändiloome. Artikkel on kirjutatud toimunud seminari põhjal ning vaatleb lühidalt kolme vaatenurka – neuroturundust, brändide juriidilisi aspekte ja eksporti.

Heidi Reinson, TNS Emor – „Neuroturundus ja -kommunikatsioon on üha olulisemaks saamas“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700