• 03.04.13, 14:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas ja kuidas Facebooki fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada?

"Mitmed reklaamijad on soovinud meie 80 000-lisele Facebooki fännibaasile oma kommertssõnumeid edastada, aga kas ja kuidas fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada, on meie jaoks väljakutse," tunnistab Sky Plusi programmidirektor Priit Vare. 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia-teemalise „Best Practice 2013“ konverentsi eel vestlesime kolme esinejaga. Loe, mida rääkisid lisaks Priit Varele Olympic Online’i juht Kaido Ulejev ja SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu.
Olympic Online’i juht Kaido Ulejev: „Facebook on meie jaoks põhiline turunduskanal“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele