3. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas ja kuidas Facebooki fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada?

"Mitmed reklaamijad on soovinud meie 80 000-lisele Facebooki fännibaasile oma kommertssõnumeid edastada, aga kas ja kuidas fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada, on meie jaoks väljakutse," tunnistab Sky Plusi programmidirektor Priit Vare. 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia-teemalise „Best Practice 2013“ konverentsi eel vestlesime kolme esinejaga. Loe, mida rääkisid lisaks Priit Varele Olympic Online’i juht Kaido Ulejev ja SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu.

Olympic Online’i juht Kaido Ulejev: „Facebook on meie jaoks põhiline turunduskanal“

„Online mängude äris on sotsiaalmeedial turunduses väga oluline roll. Näiteks Facebooki kaudu tuleb meile palju kliente, seega on Facebooki lehel toimuval otsene mõju äritulemustele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700