Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas ja kuidas Facebooki fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada?
"Mitmed reklaamijad on soovinud meie 80 000-lisele Facebooki fännibaasile oma kommertssõnumeid edastada, aga kas ja kuidas fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada, on meie jaoks väljakutse," tunnistab Sky Plusi programmidirektor Priit Vare. 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia-teemalise „Best Practice 2013“ konverentsi eel vestlesime kolme esinejaga. Loe, mida rääkisid lisaks Priit Varele Olympic Online’i juht Kaido Ulejev ja SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu.
Olympic Online’i juht Kaido Ulejev: „Facebook on meie jaoks põhiline turunduskanal“
„Online mängude äris on sotsiaalmeedial turunduses väga oluline roll. Näiteks Facebooki kaudu tuleb meile palju kliente, seega on Facebooki lehel toimuval otsene mõju äritulemustele.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.