• 03.04.13, 14:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas ja kuidas Facebooki fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada?

"Mitmed reklaamijad on soovinud meie 80 000-lisele Facebooki fännibaasile oma kommertssõnumeid edastada, aga kas ja kuidas fännibaasi kommertseesmärkidel kasutada, on meie jaoks väljakutse," tunnistab Sky Plusi programmidirektor Priit Vare. 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia-teemalise „Best Practice 2013“ konverentsi eel vestlesime kolme esinejaga. Loe, mida rääkisid lisaks Priit Varele Olympic Online’i juht Kaido Ulejev ja SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu.
Olympic Online’i juht Kaido Ulejev: „Facebook on meie jaoks põhiline turunduskanal“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele