• 03.04.13, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Addresstising ehk adresseeritud reklaam on digitaalturunduse uus normaalsus

"Kui vanakooli mõtlemine oli selline, et paneme reklaami Delfisse, kuna seal on palju külastajaid, siis tänapäevane meediaplaneerimine ei ole enam ühe veebisaidi keskne. Klienti huvitab ju ikkagi kindla profiiliga sihtrühm ning meil on olemas tehnoloogia, kuidas inimeste käitumismustreid tuvastada ning reklaam õigetele inimestele suunata," väidab Smart AD’i juht Rando Rannus. Loe intervjuud!
Milline on Smart AD’i taust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele