3. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Addresstising ehk adresseeritud reklaam on digitaalturunduse uus normaalsus

"Kui vanakooli mõtlemine oli selline, et paneme reklaami Delfisse, kuna seal on palju külastajaid, siis tänapäevane meediaplaneerimine ei ole enam ühe veebisaidi keskne. Klienti huvitab ju ikkagi kindla profiiliga sihtrühm ning meil on olemas tehnoloogia, kuidas inimeste käitumismustreid tuvastada ning reklaam õigetele inimestele suunata," väidab Smart AD’i juht Rando Rannus. Loe intervjuud!

Milline on Smart AD’i taust?

Smart AD’i idee sündis 2007. aastal, firma ise tuli turule 2008. Võib öelda, et alanud masu oli vesi Smart AD’i veskile, sest kliendid hakkasid otsima efektiivsemaid lahendusi turundamiseks, milleks meie ideaalselt sobisime.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700