• 03.04.13, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Addresstising ehk adresseeritud reklaam on digitaalturunduse uus normaalsus

"Kui vanakooli mõtlemine oli selline, et paneme reklaami Delfisse, kuna seal on palju külastajaid, siis tänapäevane meediaplaneerimine ei ole enam ühe veebisaidi keskne. Klienti huvitab ju ikkagi kindla profiiliga sihtrühm ning meil on olemas tehnoloogia, kuidas inimeste käitumismustreid tuvastada ning reklaam õigetele inimestele suunata," väidab Smart AD’i juht Rando Rannus. Loe intervjuud!
Milline on Smart AD’i taust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele