Autor: Silja Oja • 27. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Peep Mühls: noored suhtekorraldajad peaksid töötama ka avalikus sektoris

Kakskümmend aastat tagasi Eesti esimese suhtekorraldusfirma loonud Peep Mühls räägib ajakirja Kaja persooniloos, kuidas see töö 1990. aastatel välja nägi ning mis talle praegu Eesti suhtekorralduse arengus muret teeb.

Mühls arvab, et noored suhtekorraldajad peaksid töötama ka avalikus sektoris, sest seal näeb asju tervikpildis, mitte ainult ühe firma keskselt. “Samal ajal õpetab avalik sektor raha kulutama, et “eelarvet täita”, erasektor aga raha teenima.”

Lisaks tunnistab Mühls, et Facebook, Twitter jms on andnud uue dimensiooni ja seda võib võtta kui positiivset nihet. “Sotsiaalmeedia jms on tugev trump eelkõige turunduskommunikatsioonis. Siiski ei ole ma päri kogu selle haibiga infotehnoloogia suunal. Arvan endiselt, et suhtlemise ja nõustamise pool on ikkagi väga-väga vajalik. See, et räägime Skype’i teel, ei asenda inimlikku otsesuhtlust: pilku, kehakeelt, seda, mida inimene tegelikult tahab või mõtleb. Teatud jutud saab küll ära rääkida, aga sa ei lähe sügavuti.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700