Mühls arvab, et noored suhtekorraldajad peaksid töötama ka avalikus sektoris, sest seal näeb asju tervikpildis, mitte ainult ühe firma keskselt. “Samal ajal õpetab avalik sektor raha kulutama, et “eelarvet täita”, erasektor aga raha teenima.”
Lisaks tunnistab Mühls, et Facebook, Twitter jms on andnud uue dimensiooni ja seda võib võtta kui positiivset nihet. “Sotsiaalmeedia jms on tugev trump eelkõige turunduskommunikatsioonis. Siiski ei ole ma päri kogu selle haibiga infotehnoloogia suunal. Arvan endiselt, et suhtlemise ja nõustamise pool on ikkagi väga-väga vajalik. See, et räägime Skype’i teel, ei asenda inimlikku otsesuhtlust: pilku, kehakeelt, seda, mida inimene tegelikult tahab või mõtleb. Teatud jutud saab küll ära rääkida, aga sa ei lähe sügavuti.”