• 27.03.13, 16:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peep Mühls: noored suhtekorraldajad peaksid töötama ka avalikus sektoris

Kakskümmend aastat tagasi Eesti esimese suhtekorraldusfirma loonud Peep Mühls räägib ajakirja Kaja persooniloos, kuidas see töö 1990. aastatel välja nägi ning mis talle praegu Eesti suhtekorralduse arengus muret teeb.
Mühls arvab, et noored suhtekorraldajad peaksid töötama ka avalikus sektoris, sest seal näeb asju tervikpildis, mitte ainult ühe firma keskselt. “Samal ajal õpetab avalik sektor raha kulutama, et “eelarvet täita”, erasektor aga raha teenima.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele