Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti parim e-teenus 2013 läheb taas püüdma ülemaailmset auhinda
Kuni 26. märtsini oodatakse kõiki kodumaiseid e-teenuseid kandideerima konkursile “Eesti parim e-teenus 2013”. Kategooriaid on tänavu seitse: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine.
“Eestlaste e-teenuste kõrgest tasemest annab tunnistust just äsja kümnendi maailma parimaks e-lahenduseks tunnistatud e-aruandluskeskkonna edu,” kiidab Seth Lackmann, kes esindab e-teenuste konkursi žüriis Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liitu. “Sellele tuginedes ootan kõrgetasemelist ning põnevat konkurssi ja samaväärseid kandidaate nii erasektorilt kui ka riigiasutustelt. Ennekõike ootame tugevaid kandidaate üle-eestilisele konkursile, aga seejärel kindlasti ka mõõtu võtma ülemaailmsele World Summit Awardi konkursile,” lisas Lackmann.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.