Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti parim e-teenus 2013 läheb taas püüdma ülemaailmset auhinda
Kuni 26. märtsini oodatakse kõiki kodumaiseid e-teenuseid kandideerima konkursile “Eesti parim e-teenus 2013”. Kategooriaid on tänavu seitse: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine.
“Eestlaste e-teenuste kõrgest tasemest annab tunnistust just äsja kümnendi maailma parimaks e-lahenduseks tunnistatud e-aruandluskeskkonna edu,” kiidab Seth Lackmann, kes esindab e-teenuste konkursi žüriis Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liitu. “Sellele tuginedes ootan kõrgetasemelist ning põnevat konkurssi ja samaväärseid kandidaate nii erasektorilt kui ka riigiasutustelt. Ennekõike ootame tugevaid kandidaate üle-eestilisele konkursile, aga seejärel kindlasti ka mõõtu võtma ülemaailmsele World Summit Awardi konkursile,” lisas Lackmann.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.