Autor: Silja Oja • 15. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasta Meediategu 2012 Grand Prix: Starman STARbox kampaania

Aasta Meediategu 2012 Grand Prix' võitis Starman STARbox kampaania eest meediaagentuur Idea Havas Media.

Starman STARbox kampaania on ühtlasi Aasta Meediategu 2012 lansseeringukategooria võitja. Klient: Starman. Agentuurid: Idea Havas Media, Idea Havas Digital, Idea, Zeeland, Idea PR.

Auhinnagala toimus 13. märtsil turunduskonverentsil Password 2013 Coca-Cola Plazas. Konkursi korraldaja on Best Marketing.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700