• 15.03.13, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2012 Grand Prix: Starman STARbox kampaania

Aasta Meediategu 2012 Grand Prix' võitis Starman STARbox kampaania eest meediaagentuur Idea Havas Media.
Starman STARbox kampaania on ühtlasi Aasta Meediategu 2012 lansseeringukategooria võitja. Klient: Starman. Agentuurid: Idea Havas Media, Idea Havas Digital, Idea, Zeeland, Idea PR.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele