Autor: Silja Oja • 1. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Heineken “The Candidate”

Kuidas valida välja õige töötaja, kui tööintervjuudel saavad samad küsimused täpselt samu vastuseid? Heineken tuli hiljuti välja videoga, kus kasutab uue töötaja väljavalimiseks ebatavalisi tööintervjuu võtteid. Vaata videot!

Heineken tuli hiljuti välja videoga, kus kasutab uue töötaja väljavalimiseks tööintervjuul väga ebatavalisi võtteid. Et osutuda valituks 1700 kandidaadi seast, pidi Heinekeni tulevane spordi- ja sponsorlusosakonna töötaja hoidma oma uue ülemuse kätt ja tõestama oma empaatiavõimet, turgutades minestanud tööandjat ja aidates ootamatult puhkenud „tulekahju“ korral tuletõrjujaid. Tegemist pole ainult turundustrikiga, vaid üks kandidaatidest, Guy Luchting, saigi suurejooneliselt Heinekeni tööle. Vaata videot:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=j5Ftu3NbivE

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700