Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hanno Kindel: Telereklaam elab oma parimaid aegu
"Meediakanalid, mis tarbijatele kõige mõjusamaid kogemusi suudavad produtseerida, on võidujooksus reklaamirahadele edukaimad," väidab meediaagentuuri Media House arendusjuht Hanno Kindel.
Elamustepõhine majandus ehk peenemalt inglise keeles öelduna experience economy on tugevalt reklaamitööstusest kantud majanduse uus mõõde.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.