Autor: Silja Oja • 18. veebruar 2013
Ainult tellijatele

Delfi hakkab telejaamadele alternatiivi pakkuma

24.02 teeb Eesti Delfi ajalugu, pakkudes terve päev telejaamadele alternatiivset saateprogrammi.

„Liikuva pildi näitamine on Delfi jaoks viimased paar aastat olnud üks tähtsamaid arengusuundasid,“ ütles Delfi reklaamidirektor Rivo Põldoja. Kui varem keskenduti valdavalt järelvaadatavate videoklippide tootmisele ning otsepildi näitamine oli pigem juhuslik ja seotud ühekordsete sündmustega (nt ülekanded Veerpalu pressikonverentsilt, TedX-i mõttekojast Tartus, president Ilvese debatist endise malemaailmameistri ja tänase Venemaa opositsioonipoliitiku Garri Kasparoviga jpt), kus Delfi osaks oli vaid pildi vahendamine kasutajale, siis viimastel kuudel on liigutud suunal, kus vahendatakse otsepilti ning pakutakse lisaks kommentaare ja intervjuusid, st toodetakse sisu otseülekande sisse.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700