Ainult tellijatele
23. jaanuar 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Olerexi jõulureklaam puudutas südameid

Kuna töö tõttu on Eestist pidevalt eemal tuhandeid inimesi, puudutas Olerexi 2012. a jõulureklaam, kus laps aknal rekkajuhist isa koju ootab, paljusid eestlasi. Olerexi omanik Antti Moppel räägib, mis tagasisidet reklaam tekitas.

Jõulueelne nädal on läänemaailma jaemüüjate kaubanduslik tippsündmus ja seetõttu on detsembris kõik meediakanalid reklaami silmini täis. Kogenud turundaja võiks arvata, et kuna tegemist on aasta suurima ostupühaga, peab massist eristumiseks tulema välja mõne erakordselt hea tootereklaamiga, või selle puudumisel kalli reklaampinna pärast üldse mitte konkureerima hakata, vaid lasta pühad mööda ja tulla siis välja mõne agressiivse  allahindluskampaaniaga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700