• 23.01.13, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olerexi jõulureklaam puudutas südameid

Kuna töö tõttu on Eestist pidevalt eemal tuhandeid inimesi, puudutas Olerexi 2012. a jõulureklaam, kus laps aknal rekkajuhist isa koju ootab, paljusid eestlasi. Olerexi omanik Antti Moppel räägib, mis tagasisidet reklaam tekitas.
Jõulueelne nädal on läänemaailma jaemüüjate kaubanduslik tippsündmus ja seetõttu on detsembris kõik meediakanalid reklaami silmini täis. Kogenud turundaja võiks arvata, et kuna tegemist on aasta suurima ostupühaga, peab massist eristumiseks tulema välja mõne erakordselt hea tootereklaamiga, või selle puudumisel kalli reklaampinna pärast üldse mitte konkureerima hakata, vaid lasta pühad mööda ja tulla siis välja mõne agressiivse  allahindluskampaaniaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele