Autor: Silja Oja • 9. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cherry kasvatas aastaga müügitulemuse ligi kahekordseks

Läinud aastal kasvas Baltikumi juhtiva e-kaubandusettevõtte Cherry Media grupi müügikäive kolmes riigis kokku 27,5 miljoni euroni.

„2012 oli Cherry jaoks pöörase kasvu, aga ka kiire muutumise ja õppimise aasta,“ kommenteeris tulemust Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp.

Kasvumootoriteks olid Tompi sõnul peamiselt reisid ning kaubad. Aasta vältel müüs Cherry näiteks soojamaareise Türki ja mujale ühetkokku enam kui 3000-le inimesele Eestis, Lätis ja Leedus.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700