• 03.01.13, 21:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erki Roosimägi: ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale

Paljud välireklaamid Eestis eeldavad, et sa peaksid jätma auto seisma ning minema lähemale uurima, lugema ja mõtisklema. "Ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale ning tekstid ja logod jäetakse liiga väikseks. Mulle tundub, et kohati on konflikt kunsti tegemise ja reaalse ärilise huvi vahel," räägib Clear Channel Estonia tegevjuht Erki Roosimägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele