• 03.01.13, 21:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erki Roosimägi: ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale

Paljud välireklaamid Eestis eeldavad, et sa peaksid jätma auto seisma ning minema lähemale uurima, lugema ja mõtisklema. "Ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale ning tekstid ja logod jäetakse liiga väikseks. Mulle tundub, et kohati on konflikt kunsti tegemise ja reaalse ärilise huvi vahel," räägib Clear Channel Estonia tegevjuht Erki Roosimägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele