• 03.01.13, 21:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erki Roosimägi: ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale

Paljud välireklaamid Eestis eeldavad, et sa peaksid jätma auto seisma ning minema lähemale uurima, lugema ja mõtisklema. "Ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale ning tekstid ja logod jäetakse liiga väikseks. Mulle tundub, et kohati on konflikt kunsti tegemise ja reaalse ärilise huvi vahel," räägib Clear Channel Estonia tegevjuht Erki Roosimägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele