3. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Erki Roosimägi: ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale

Paljud välireklaamid Eestis eeldavad, et sa peaksid jätma auto seisma ning minema lähemale uurima, lugema ja mõtisklema. "Ikka veel kirjutatakse kollase värviga valgele taustale ning tekstid ja logod jäetakse liiga väikseks. Mulle tundub, et kohati on konflikt kunsti tegemise ja reaalse ärilise huvi vahel," räägib Clear Channel Estonia tegevjuht Erki Roosimägi.

Räägiks alustuseks välireklaamide turust tervikuna – mis seal täpsemalt toimub, kes on põhilised tegijad ja milline on teie positsioon sellel turul?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700