18. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Anneli Ohvril: Globaalset brändi pole alati vaja keskselt kontrollida

Teeme Ära on jõudnud 96 riiki. "Made in Estonia veel ei ütle eriti midagi, aga Skype ja Let’s Do It koos annavad mõista, et Eesti on innovaatiline riik, kus tehakse koostööd, väärtustatakse puhast loodust ja osatakse kasutada nutikaid lahendusi," ütleb Let´s Do It World 2012 turundusjuht Anneli Ohvril.

Best Marketing uuris, kuidas Teeme Ära tiim globaalse kommunikatsiooni väljakutsetega hakkama sai. Küsimustele vastab maailmakoristuse Let´s Do It World 2012 turundusjuht Anneli Ohvril.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700