• 18.12.12, 17:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anneli Ohvril: Globaalset brändi pole alati vaja keskselt kontrollida

Teeme Ära on jõudnud 96 riiki. "Made in Estonia veel ei ütle eriti midagi, aga Skype ja Let’s Do It koos annavad mõista, et Eesti on innovaatiline riik, kus tehakse koostööd, väärtustatakse puhast loodust ja osatakse kasutada nutikaid lahendusi," ütleb Let´s Do It World 2012 turundusjuht Anneli Ohvril.
Best Marketing uuris, kuidas Teeme Ära tiim globaalse kommunikatsiooni väljakutsetega hakkama sai. Küsimustele vastab maailmakoristuse Let´s Do It World 2012 turundusjuht Anneli Ohvril.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele