Autor: Silja Oja • 12. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saage tuttavaks: Susan Hoffman, maailma reklaaminduses kõige kuumem loovdirektor

AdAge'i Creativity Report liitis kokku viimase aasta olulisemate reklaamikonkursside auhinnasaajad ja tuli välja, et W+K executive creative director Susan Hoffman on saanud neid enim.

Susan on reklaaminduses vana kala, kes on ainuüksi Wieden + Kennedys töötanud 27 aastat. Juba tema esimene töö lõi üle maailma laineid - see oli Nike legendaarne kampaania, mille muusikaks sai The Beatlesi laul Revolution. Idee oli Susanile pähe turgatanud siis, kui ta John Lennoni tapmispaigast mööda jalutas. The Beatles keelas laulu kasutamise, kuid Susanit see ei heidutanud, kuna tol hetkel kuulusid biitlite lugude õigused Michael Jacksonile, kes oli need EMI-lt ära ostnud. Nii maksiski Nike Michalile ja EMI-le loo aastase kasutamise eest 500 000 $ ja reklaam läks eetrisse. Olgu lisatud, et tol ajal oli USA suurim tossumüüja Reebok ja just Revolution sillutas teed Nike teekonnal maailma suurimaks sporditarvete firmaks.

http://www.youtube.com/watch?v=iMXhtFik-vI

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700