Silja Oja • 12 november 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Saage tuttavaks: Susan Hoffman, maailma reklaaminduses kõige kuumem loovdirektor

AdAge'i Creativity Report liitis kokku viimase aasta olulisemate reklaamikonkursside auhinnasaajad ja tuli välja, et W+K executive creative director Susan Hoffman on saanud neid enim.

Susan on reklaaminduses vana kala, kes on ainuüksi Wieden + Kennedys töötanud 27 aastat. Juba tema esimene töö lõi üle maailma laineid - see oli Nike legendaarne kampaania, mille muusikaks sai The Beatlesi laul Revolution. Idee oli Susanile pähe turgatanud siis, kui ta John Lennoni tapmispaigast mööda jalutas. The Beatles keelas laulu kasutamise, kuid Susanit see ei heidutanud, kuna tol hetkel kuulusid biitlite lugude õigused Michael Jacksonile, kes oli need EMI-lt ära ostnud. Nii maksiski Nike Michalile ja EMI-le loo aastase kasutamise eest 500 000 $ ja reklaam läks eetrisse. Olgu lisatud, et tol ajal oli USA suurim tossumüüja Reebok ja just Revolution sillutas teed Nike teekonnal maailma suurimaks sporditarvete firmaks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com