AdAge'i Creativity Report liitis kokku viimase aasta olulisemate reklaamikonkursside auhinnasaajad ja tuli välja, et W+K executive creative director Susan Hoffman on saanud neid enim.
Susan on reklaaminduses vana kala, kes on ainuüksi Wieden + Kennedys töötanud 27 aastat. Juba tema esimene töö lõi üle maailma laineid - see oli Nike legendaarne kampaania, mille muusikaks sai The Beatlesi laul Revolution. Idee oli Susanile pähe turgatanud siis, kui ta John Lennoni tapmispaigast mööda jalutas. The Beatles keelas laulu kasutamise, kuid Susanit see ei heidutanud, kuna tol hetkel kuulusid biitlite lugude õigused Michael Jacksonile, kes oli need EMI-lt ära ostnud. Nii maksiski Nike Michalile ja EMI-le loo aastase kasutamise eest 500 000 $ ja reklaam läks eetrisse. Olgu lisatud, et tol ajal oli USA suurim tossumüüja Reebok ja just Revolution sillutas teed Nike teekonnal maailma suurimaks sporditarvete firmaks.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.