• 12.11.12, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saage tuttavaks: Susan Hoffman, maailma reklaaminduses kõige kuumem loovdirektor

AdAge'i Creativity Report liitis kokku viimase aasta olulisemate reklaamikonkursside auhinnasaajad ja tuli välja, et W+K executive creative director Susan Hoffman on saanud neid enim.
Susan on reklaaminduses vana kala, kes on ainuüksi Wieden + Kennedys töötanud 27 aastat. Juba tema esimene töö lõi üle maailma laineid - see oli Nike legendaarne kampaania, mille muusikaks sai The Beatlesi laul Revolution. Idee oli Susanile pähe turgatanud siis, kui ta John Lennoni tapmispaigast mööda jalutas. The Beatles keelas laulu kasutamise, kuid Susanit see ei heidutanud, kuna tol hetkel kuulusid biitlite lugude õigused Michael Jacksonile, kes oli need EMI-lt ära ostnud. Nii maksiski Nike Michalile ja EMI-le loo aastase kasutamise eest 500 000 $ ja reklaam läks eetrisse. Olgu lisatud, et tol ajal oli USA suurim tossumüüja Reebok ja just Revolution sillutas teed Nike teekonnal maailma suurimaks sporditarvete firmaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele