• 08.11.12, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi võttis üle Flirticu reklaamimüügi

Delfi võttis 1. novembril üle Flirtic.ee reklaamimüügi ja tugevdas oma sihtrühmapõhiseid reklaamtooteid veelgi. Kommenteerib Delfi reklaamidirektor Rivo Põldoja.
Flirtic on Eesti suurim tutvumisportaal, millel on üle 50 000 aktiivse kasutaja. Lisaks Eestile on Flirtic esindatud Venemaal, Ukrainas, Serbias ja Poolas, ühendades kokku üle 420 000 kasutaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele