Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Delfi võttis üle Flirticu reklaamimüügi
Delfi võttis 1. novembril üle Flirtic.ee reklaamimüügi ja tugevdas oma sihtrühmapõhiseid reklaamtooteid veelgi. Kommenteerib Delfi reklaamidirektor Rivo Põldoja.
Flirtic on Eesti suurim tutvumisportaal, millel on üle 50 000 aktiivse kasutaja. Lisaks Eestile on Flirtic esindatud Venemaal, Ukrainas, Serbias ja Poolas, ühendades kokku üle 420 000 kasutaja.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]