Autor: Silja Oja • 6. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Starman soovitab tüütutest reklaamipausidest üle hüpata

Suhtlusportaalis Facebook loodud ühendus nimetusega Reklaam = Ajaraisk on loodud Starmani poolt ning on seotud ettevõtte uue digiboksi turuletoomisega.

Videot Starmani korraldatud protestiaktsioonist Tallinnas saab vaadata siit.

Starmani turundusjuhi Timo Hartikaineni sõnul oli kommuuni Reklaam = Ajaraisk loomise eesmärk saada vahetut tagasisidet televiisorivaatajatelt ning pöörata avalikkuse tähelepanu sellele, kui palju aega kulutavad inimesed telereklaamide vaatamiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700