Autor: Silja Oja • 6. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Starman soovitab tüütutest reklaamipausidest üle hüpata
Suhtlusportaalis Facebook loodud ühendus nimetusega Reklaam = Ajaraisk on loodud Starmani poolt ning on seotud ettevõtte uue digiboksi turuletoomisega.
Videot Starmani korraldatud protestiaktsioonist Tallinnas saab vaadata siit.
Starmani turundusjuhi Timo Hartikaineni sõnul oli kommuuni Reklaam = Ajaraisk loomise eesmärk saada vahetut tagasisidet televiisorivaatajatelt ning pöörata avalikkuse tähelepanu sellele, kui palju aega kulutavad inimesed telereklaamide vaatamiseks.