Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
5 müüti meediaagentuuri kohta
MediaComi tegevjuht Janeck Uibo toob välja kõige levinumad väärarusaamad meediaagentuuri kohta.
Meil kõigil on oma arusaamad, seisukohad ja uskumused sellest, kuidas asjad on või ei ole. Need põhinevad enamasti meie kogemustel ja teadmistel. Kusjuures ka kuuldustel on sageli suur roll meie seisukohtade kujundajana. Nii nagu iga asi on kunagi avastusena uus, niisamuti ta ka aegub, kui meie informeeritus asjast paraneb. Kuigi harjumustel on suur jõud, siis lõpmatuseni uut vältida ei õnnestu.