Autor: Silja Oja • 4. oktoober 2012
Ainult tellijatele

Globaalsete brändide seas tegi kiireima tõusu Apple

Interbrand avaldas üleeile 2012. aasta parimate globaalsete brändide (Best Global Brand) edetabeli. Võimsaima tõusja tiitli pälvis Apple, mille kaubamärgi väärtus on aastaga kasvanud 129%, ulatudes 76,5 miljardi USA dollarini. Veel eelmisel aastal oli Apple tabelis 8. kohal.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700