Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Orangetime tegi Coca-Colale Baltikumi esimese augmented reality tarbijamängu
Üritusturundusagentuur Orangetime tegi tänavu suvel Positivus Festivalil Coca-Colale augmented reality tehnoloogial põhineva uudse tarbijamängu.
Kliendipoolseks ülesandepüstituseks oli luua tarbijaid kaasa haarav lahendus, mis kommunikeeriks brändi sõnumit "Päästa õnn valla!". Coca-Colal oli omalt poolt välja pakkuda promoala Läti populaarse muusikafestivali territooriumil.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.