• 01.10.12, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Orangetime tegi Coca-Colale Baltikumi esimese augmented reality tarbijamängu

Üritusturundusagentuur Orangetime tegi tänavu suvel Positivus Festivalil Coca-Colale augmented reality tehnoloogial põhineva uudse tarbijamängu.
http://www.youtube.com/watch?v=NCaPmH6ulbQ&feature=youtu.be

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele