1. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Margus Sameli: üheöösuhe võib olla erutav, aga tegelik on väärtus pikka aega ja värskena hoitud suhe

Pitch'ide aeg on jälle käes, aga agentuuri ja kliendi koostöö ei põhine ainult ühel hetkel, milleks ennast tippvormi aetakse. Aegis Media Baltikumi juht Margus Sameli soovitab käituda nagu abielus: "Kogenud inimesed teavad, et kuigi üheöösuhe võib olla erutav, siis pikka aega ja värskena hoitud suhe on tegelik väärtus."

Aegis Media Central Services Group Baltics tegevdirektor Margus Sameli

Sügis on põllumeestele töörügamise aeg, sama käib agentuuride kohta. Aga erinevalt põllumehest, kes korjab siis saaki, tähistab sügis meediaagentuuridele pigem külvamise aega, kuna osaletakse konkurssidel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700