Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kadri Ärm asus lisaks Sakule juhtima ka Aldarise turundust
Alates 24. septembrist vastutab Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm ka Läti juhtiva õlletootja Aldaris turunduse eest.
Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein nimetas Kadri uut vastutusvaldkonda kõrgeks tunnustuseks tema senisele tööle ja kogu Saku turundusmeeskonnale. „Tegu on ainulaadse koostöömudeliga kogu Carlsbergi grupis ja see saab teoks tänu Saku Õlletehase turundustöö praegusele tugevale baasile,“ ütles Kastein.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“