Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgusid Digitegu 2012 finalistid
Eile selgusid žürii eelhääletuse tulemusena konkursi Digitegu 2012 finalistid, keda näeb neljapäeval, 20. septembril Best Interneti konverentsi laval TTÜ aulas karmi žüri ees oma töid esitlemas. Vaata finalistide nimekirja!
Žürii ja saalisviibijad saavad finalistidele esitada lisaküsimusi ning seejärel valib žürii välja iga kategooria (e-maili turundus, sotsiaalmeedia turundus, digitaalne reklaam ja veebilehed) võitja.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.