Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eye Tracking – edukus esimesest silmapilgust
GfK Custom Research Baltic esitleb Eye Tracking tehnoloogiat, mis võimaldab klientidel traditsioonilistest turundusmetoodikatest saadud subjektiivsetest andmetest eemalduda ning sukelduda inimese taju teadvustamata protsesside maailma.
Pole saladus, et efektiivne informatsiooni kasutamine on ühtede tootjate edukuse saladuseks ning läbimõtlematu kasutamine teiste fiasko põhjuseks. Selleks, et kaup sihtgrupile silma paistaks, on vaja teada, kuhu teie sihttarbija oma pilgud pöörab.
Eye Tracking tehnoloogiat kasutatakse reklaampindadele või pakendile kõige tähtsamate infoplokkide tõhusa paigaldamise süvaanalüüsiks, samuti toote paigutuse uurimiseks poeriiulitel ning veebilehekülgede, trükimeedia, videote analüüsiks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.