Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 15. juuni 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eye Tracking – edukus esimesest silmapilgust

GfK Custom Research Baltic esitleb Eye Tracking tehnoloogiat, mis võimaldab klientidel traditsioonilistest turundusmetoodikatest saadud subjektiivsetest andmetest eemalduda ning sukelduda inimese taju teadvustamata protsesside maailma.

Pole saladus, et efektiivne informatsiooni kasutamine on ühtede tootjate edukuse saladuseks ning läbimõtlematu kasutamine teiste fiasko põhjuseks. Selleks, et kaup sihtgrupile silma paistaks, on vaja teada, kuhu teie sihttarbija oma pilgud pöörab.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700