„Eesti Post ei ole ammu enam pelgalt koht, kust saab osta vaid marki ja ümbrikut ning kirju postkasti libistada. Ettevõte paneb üha rohkem rõhku innovaatiliste ja kasulike e-teenuste arendamisele ning seetõttu ka minu ja Eesti Posti teed ristusid,“ rääkis värske Eesti Posti veebiteenuste valdkonna juht Sander Aasna.
Aasna esimeseks tööalaseks väljakutseks on Eesti Posti Kirjakeskuse uue iseteenindusliku online-keskkonna edasiarendamine. Kirjakeskuse eesmärgiks on muuta kirjade saatmine ja vastuvõtmine mugavamaks ja lihtsamaks, tuues kirjadega seotud tegevused arvutiekraanile. Nüüd jääb kirja saatjatel ära kulu ja vaev kirjad välja printida, ümbrikustada, margistada ning kirjakasti või postiasutusse toimetada. Seda kõike teeb iseteeninduslik online-keskkond inimeste eest.