Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Loovaid inimesi oodatakse sel reedel maailma muutma
Kõik reklaami-, turundus- ja kommunikatsiooninimesed on sel reedel oodatud osa võtma mõttetalgust GreenHouse, mille eesmärk on koos välja mõelda ideed, kuidas Eestis sündinud liikumine Teeme Ära viia miljardite inimesteni maailmas.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.