Autor: Silja Oja • 10. mai 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Modern Talking teeb Prikele jaekaubanduses m-turundust

Maikuust alates võib hüpermarketites kohata ruutkoodiga tähistatud veinipudeleid. Koodi nutitelefoniga pildistades avaneb veini kohta lühiiseloomustus ning kuidas on veini hinnanud teised kasutajad. Müügiedendussüsteemi teostuse taga on agentuur Modern Talking ning kliendiks AS Prike.

Lisaks sellele, et koodi pildistades saab kasutaja kaupluses veini omadustest hea ülevaate, on süsteem mõeldud kasutamiseks ka väljaspool kauplust. Kui inimesel tekib soov nautida õhtul veini, peab ta vaid taskust nutitelefoni võtma ja minema aadressile veiniekspert.ee. Seejärel avaneb tema ees terve veiniriiul ning rakendus aitab mõne hetkega leida sobiva joogi kas toidu juurde, päritolumaa või maitseomaduste järgi. Leitud veini saab salvestada telefoni.

Timo Toiger agentuurist Modern Talking selgitab projekti tagamaid:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700