Autor: Silja Oja • 10. mai 2012
Ainult tellijatele

Modern Talking teeb Prikele jaekaubanduses m-turundust

Maikuust alates võib hüpermarketites kohata ruutkoodiga tähistatud veinipudeleid. Koodi nutitelefoniga pildistades avaneb veini kohta lühiiseloomustus ning kuidas on veini hinnanud teised kasutajad. Müügiedendussüsteemi teostuse taga on agentuur Modern Talking ning kliendiks AS Prike.

Lisaks sellele, et koodi pildistades saab kasutaja kaupluses veini omadustest hea ülevaate, on süsteem mõeldud kasutamiseks ka väljaspool kauplust. Kui inimesel tekib soov nautida õhtul veini, peab ta vaid taskust nutitelefoni võtma ja minema aadressile veiniekspert.ee. Seejärel avaneb tema ees terve veiniriiul ning rakendus aitab mõne hetkega leida sobiva joogi kas toidu juurde, päritolumaa või maitseomaduste järgi. Leitud veini saab salvestada telefoni.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700