• 10.05.12, 11:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enamik Eesti ettevõtetest raiskab sotsiaalmeedias aega ja raha

Tallinnas kuuleb peagi intrigeerivaid väiteid nii kodu- kui välismaistelt sotsiaalmeedia turunduse ekspertidelt. „Minu arvates raiskab enamik Eesti ettevõtetest praegu sotsiaalmeedias oma aega ja raha,“ arvab Robin Gurney, kes modereerib rahvusvahelist konverentsi Tallinn Socialfest 2012, mis toimub 1. juunil. 
„Minu arvates raiskab enamik Eesti ettevõtetest praegu sotsiaalmeedias oma aega ja raha,“ arvab Robin Gurney, kes modereerib rahvusvahelist konverentsi Tallinn Socialfest 2012, mis toimub 1. juunil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele