10. mai 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Alvar Jaakson: tõsine ei tähenda tõhusat

Siim Pütsepp Raketist annab pihta Kaubamaja Naiste- ja Lastemaailma reklaamidele. Leiab neist huumorit, peab seda traditsioonidega brändile kohatuks ning ennustab kampaaniale äriliselt kesist tulemust. Pütsepa jutt on nii mööda, et vajab selgitust.

Pütsepa argumentatsiooni lasevad sõelaks just kampaania head tulemused. Tsiteerin Kaubamaja turundusdirektorit Anne-Liis Ostovit: Naistemaailma käibekasv oli kampaaniaperioodil võrreldes eelmise aastaga 40%, Lastemaailmas käibe kasv oli 180% ehk sisuliselt kolmekordne. Lisame siia külastajate ja töötajate väga positiivse tagasiside brändikuvandis toimunud muutusele, sealhulgas ka kõnealustele reklaamidele enestele.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com