Ainult tellijatele
10. mai 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alvar Jaakson: tõsine ei tähenda tõhusat

Siim Pütsepp Raketist annab pihta Kaubamaja Naiste- ja Lastemaailma reklaamidele. Leiab neist huumorit, peab seda traditsioonidega brändile kohatuks ning ennustab kampaaniale äriliselt kesist tulemust. Pütsepa jutt on nii mööda, et vajab selgitust.

Pütsepa argumentatsiooni lasevad sõelaks just kampaania head tulemused. Tsiteerin Kaubamaja turundusdirektorit Anne-Liis Ostovit: Naistemaailma käibekasv oli kampaaniaperioodil võrreldes eelmise aastaga 40%, Lastemaailmas käibe kasv oli 180% ehk sisuliselt kolmekordne. Lisame siia külastajate ja töötajate väga positiivse tagasiside brändikuvandis toimunud muutusele, sealhulgas ka kõnealustele reklaamidele enestele.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700