• 30.04.12, 19:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praha reklaamifestivalil võidutses Lego väntorel

Eelmisel nädalal toimus Tšehhis Praha Rahvusvaheline Reklaamifestival ehk PIAF. Tegu on uue festivaliga, mis leidis aset alles kolmandat korda. Festivalile esitati 360 tööd 33st riigist. Grand Prix läks Saksa agentuurile Serviceplan Germany Legole tehtud töö eest „Builders of Sound“.
PIAF erineb teistest reklaamifestivalidest unikaalse hindamiskategooriate süsteemi poolest. Kui teistel festivalidel on kategoriseerimise aluseks tavaliselt kas meediatüübid (näit. print, TV, digital) või ärivaldkonnad (näit. autod, finantsteenused, toiduained), siis PIAFi kategooriad on näiteks storytelling, the game, brilliant execution, jne. PIAFi unikaalset kategooriasüsteemi kirjeldab see pilt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele