• 30.04.12, 19:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praha reklaamifestivalil võidutses Lego väntorel

Eelmisel nädalal toimus Tšehhis Praha Rahvusvaheline Reklaamifestival ehk PIAF. Tegu on uue festivaliga, mis leidis aset alles kolmandat korda. Festivalile esitati 360 tööd 33st riigist. Grand Prix läks Saksa agentuurile Serviceplan Germany Legole tehtud töö eest „Builders of Sound“.
PIAF erineb teistest reklaamifestivalidest unikaalse hindamiskategooriate süsteemi poolest. Kui teistel festivalidel on kategoriseerimise aluseks tavaliselt kas meediatüübid (näit. print, TV, digital) või ärivaldkonnad (näit. autod, finantsteenused, toiduained), siis PIAFi kategooriad on näiteks storytelling, the game, brilliant execution, jne. PIAFi unikaalset kategooriasüsteemi kirjeldab see pilt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele