• 11.04.12, 15:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suvepäevad. Kas tüütu kohustus?

Aprill on viimane aeg suvepäevadele mõtlema hakata, kel see veel tegemata. Alljärgnevalt toob Pidupäev.ee juht Ann Vainlo mõned näited, kuidas teha häid suvepäevi.
Suvepäevade planeerimist alusta mõtlemisest, mida just praegu su kolleegidel kõige enam vaja on. Püüa olla nagu arst, kes esmalt uurib põhjalikult patsiendi sümptomeid: milline on patsiendi olukord ja vajadused. Kas on vaja peale pingelist tööd ja eesmärkide saavutamist lihtsalt auru välja lasta, teineteist paremini tundma õppida, erinevate üksuste ühendamisel meeskonnatööd arendada või hoopis tähtsustada perede toetust, kaasates suvepäevadele ka pereliikmeid. Sellest vajaduse kaardistamisest saabki alguse õnnestunud suvepäevade planeerimine ja korraldamine. Teha tasub suvepäevi aga rõõmu ja lustiga, et kolleegid sinna tõesti tulla tahaksid, mitte lihtsalt linnukese pärast töökalendris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele