Ainult tellijatele
11. aprill 2012
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suvepäevad. Kas tüütu kohustus?

Aprill on viimane aeg suvepäevadele mõtlema hakata, kel see veel tegemata. Alljärgnevalt toob Pidupäev.ee juht Ann Vainlo mõned näited, kuidas teha häid suvepäevi.

Suvepäevade planeerimist alusta mõtlemisest, mida just praegu su kolleegidel kõige enam vaja on. Püüa olla nagu arst, kes esmalt uurib põhjalikult patsiendi sümptomeid: milline on patsiendi olukord ja vajadused. Kas on vaja peale pingelist tööd ja eesmärkide saavutamist lihtsalt auru välja lasta, teineteist paremini tundma õppida, erinevate üksuste ühendamisel meeskonnatööd arendada või hoopis tähtsustada perede toetust, kaasates suvepäevadele ka pereliikmeid. Sellest vajaduse kaardistamisest saabki alguse õnnestunud suvepäevade planeerimine ja korraldamine. Teha tasub suvepäevi aga rõõmu ja lustiga, et kolleegid sinna tõesti tulla tahaksid, mitte lihtsalt linnukese pärast töökalendris.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700